برگزاری نشست بصیرت افزایی در بافق

نشست بصیرت افزایی با محوریت بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور پرسنل مجتمع فلات مرکزی و جمعی از بسیجیان بافقی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در نشست بصیرت افزایی به جنایت‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: امریکا در عین حالی که بزرگ‌ترین مدعی حقوق بشر است، بزرگ‌ترین ناقض آن نیز هست و این یعنی اینکه حقوق بشر آمریکایی، بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیای مااست.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: آمریکا حتی حقوق بشر را نیز دستمایه سلطه غیرقانونی خود بر سرنوشت ملت‌های جهان قرار می‌دهد و پرده برداری از این جنایت‌ها وظیفه هر وجدان بیدار، آگاه و دردمند انسانی است.

وی با بیان اینکه اگر کسی از حدود الهی تجاوز بکنه ظلم است تصریح کرد:اسلام در همه مسائل حد و حدودی دارد و تنها کشوری که مقابل آمریکا ایستاده ایران است.

امام جمعه بافق امریکا را کشوری تک رو دانست و بیان داشت:همه مشکلات بلاد‌های اسلامی بخاطر آمریکای جنایت کار است، اما کشور ایران با تمام فراز و نشیب‌ها درخشیده است.

وی با اشاره به تبریک روز صنعت و معدن بیان کرد:شهر ما شهری معدنی است و اگر مدیریت قوی باشد کار خوب پیش می‌رود و این قوی بودن تلاش مدیران و مردم را می‌طلبد.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد:یکی از شهر‌هایی که از نظر اقتصادی وضع مطلوب دارد بافق است و شهر بالنده‌ای می‌باشد و مشکلات ما بخاطر افراد مهاجر است.

سلیمانی گفت:با همدلی و وحدت میتوانید بافق را به جایگاه بالا برسانید و سرمایه‌های کشور بسیار است و کشور ما کشوری غنی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ ا

نشست بصیرت افزایی در بافق برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار