معرفی بازی Fortnite

این روز‌ها بازی‌های آنلاین طرفداران خودشان را پیدا کرده‌اند و هر فردی با توجه به زمان و نوع دسترسی خود به اینترنت بازی‌های رایگان آنلاین را انتخاب می‌کند و از هیجان آن لذت می‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روز‌ها بازی‌های آنلاین طرفداران خاص خودشان را در بین مردم پیدا کرده اند و هر فردی با توجه به زمان و نوع دسترسی خود به اینترنت بازی‌های رایگان آنلاین را انتخاب می‌کند و از هیجان آن لذت می‌برد.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا برخی از بازی‌های موجود را به شما معرفی نماید که شاید بتواند ایده‌ای برای انتخاب درست و خوب شما باشد.

امروز به سراغ معرفی بازی Fortnite رفته ایم و سعی کرده ایم تا اطلاعات مفیدی را برای شما آماده کنیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Fortnite

بازی آنلاین Fortnite

بازی فورتنایت یک بازی رایگان است که تجربه بسیار خوبی را از یک بازی آنلاین ارائه می‌دهد.

این بازی در سبک بتل رویال مشابه PUBG طراحی و ساخت شده است.


بیشتر بخوانید: سلامتتان را در بازی‌های آنلاین می بازید!


بازی Fortnite با گرافیک فانتزی خود یک تجربه متفاوتی در این سبک ارائه می‌دهد که فرد را واقعا سرگرم می‌کند.

این بازی با المان‌های ساخت و ساز شما را مانند PUBG با نود و نه نفر به یک نقشه بزرگ می‌فرستد و تلاش شما برای زنده ماندن در یک میدان جنگ را نظاره می‌کند.

در بازی PUBG می‌توانیم رانندگی کنیم و نقشه را با سرعت بیشتری طی کنیم، اما فورتناینت این اختیار را به ما نمی‌دهد و از طرفی به تجربه کلی هم خدشه دار نمی‌کند.

اگر دنبال بازی آنلاین هستید و دلتان نمی‌خواهد پول خود را صرف یک بازی فقط آنلاین کنید این بازی برای شما ساخته شده است.

معرفی بازی Fortnite

فورتنایت یک بازی فان سرگرم کننده و با گرافیک جالب و دوست داشتنی است که یک تجربه خوب را به ارمغان می‌آورد.

Fortnite به عنوان یکی از تلاش‌های موفق شرکتی است که پس از قطع همکاری خود با مایکروسافت دیگر چندان موفقیتی کسب نکرده است و تقریبا تمام درآمدش از حق استفاده از موتور بازی سازی اش یعنی Unreal Engine بدست می‌آید.


دانلود کنید: بازی فروت کرفت برای اندروید و IOs / اولین بازی آنلاین و محبوب ایرانی 


آنریل انجین که حتی خود قدرت دهنده اجرای عناوینی مانند PlayerUnknown’s battleground هستند و با آن که منبع در آمد خوبی برای Epic Games محسوب می‌شود، اما بعد از پایان دوره Gears of War‌های ساخته این شرکت، EG خود نیز به حاشیه رانده شده بود.

با وجود عرضه و موفقیت چشمگیر عناوینی مانند Team Fortress ۲، OverWatch و سایر بازی‌های با سبک مشابه که علاوه بر زمان به شدت کمتر برای طراحی و راحتی ساخت و عین حال نیاز کمتر برای طراحی دقیق فیزیک و سایر عناصری که یک بازی را شکل می‌دهند، سبب شد که Epic Games نیز برای ساخت عنوانی در این سبک وسوسه شود و نتیجه کار همان طور که انتظارش می‌رفت به شدت نا امید کننده بود و به احتمال زیاد هزینه‌های ساخت بازی نیز به سختی تامین شد.

معرفی بازی Fortnite

البته همان طور که انتظار می‌رود هیچ سازنده‌ای بازی خود را در چنین شرایطی رها نمی‌کند و با پشتیبانی از آن و عرضه محتوای بیشتر سعی در زنده نگاه داشتن عنوان خود دارد، داستانی که برای عناوینی مانند Warframe و یا حتی Rainbow Six Siege به خوبی جواب داد و سبب شد عنوانی مانند R۶ که در زمان عرضه با موج شدید نقد‌های منفی همراه شده بود، حالا پس از دو سال در لیست ۱۰ بازی پر فروش سال نیز قرار گیرد.


بیشتر بدانید: بازی‌های آنلاین روزانه چه مقدار پول به جیب می زند؟ 


به همین ترتیب EG با همین تاکتیک سعی کرد که عنوان خود را زنده نگه دارد و بهترین راه نیز ارائه یک بازی در سبکی است که از قضا این روز‌ها بیشترین طرفدار را نیز دارد و به این ترتیب Fortnite Battle Royale ساخته شد که شاید نتوان گفت: کپی برداری کرده است، ولی بدون شک ایده‌های بسیاری از PUBG را در بازی خود پیاده کرده است.

معرفی بازی Fortnite

شروع بازی نیز باز به سبک بتل گراند است که البته بجای پرتاب بازیکنان از یک هواپیمای C۱۳۰ شما را از یک اتوبوس خوشحال که به بالنی وصل شده پرتاب می‌کند که نمایان گر تغییرات به شدت ماهرانه‌ای است که با زیرکی توسط تیم سازنده Epic Games در بازی گنجانده شده که واقعا جای تبریک دارد.


دانلود کنید: با "Online Head Ball" آنلاین فوتبال بازی کنید


جدای از این‌ها طریقه کوچک شدن محدوده قابل بازی نیز به شدت مشابه بتل گراند است (حتی رنگ دیواره انرژی نیز همان است) و واقعا مشخص نیست که اعضای تیم سازنده بازی چه ایده‌هایی را از خود به بازی منتقل کرده اند.

البته این کپی برداری‌های پیاپی این سوال را در ذهن به وجود می‌اورد که واقعا هدف EG از ساخت این عنوان فرعی فقط بر سر زبان آوردن بازی خود بوده است، چون از قضا در این امر نیز به شدت موفق ظاهر شده اند و تواسنته اند که آمار خوبی از بازی بازان را به بازی خود سرازیر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رکسانا
۱۱:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
من خودم عاشق بازی فورتنایت هستم
آخرین اخبار