بازار، سرمایه عظیم اجتماعی نظام در مقابل دشمنان است

  استاندار کرمانشاه گفت: بازاریان نقش بسیار بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند و در دوران جنگ تحمیلی نیز نقش بسیار پررنگی داشتند.   

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهاستاندار کرمانشاه در همایش روز ملی اصناف که عصر امروز سه شنبه به میزبانی اتاق اصناف و با حضور کسبه و بازاریان کرمانشاهی برگزار شدگفت: بازار قلب تپنده اقصاد کشور است و طی این سال ها نقش بسیار مهمی در رونق بخشیدن به فضای کسب و شکل گیری یک اقتصاد پویا داشته اند.
 
 بازوند افزود: طی این سال ها هرگاه خطری متوجه ایران اسلامی شده، بازاریان تمام قد به میدان آمده اند و  تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده اند. 
 
وی با بیان اینکه بازاریان یک سرمایه عظیم اجتماعی برای نظام جمهوری در مقابل دشمنان هستند گفت: این کشور بحران های بسیار بزرگتری را تجربه کرده و تحریم های کنونی آمریکا در برابر آن تهدیدات قبلی چندان مهم نیستند.
 
بازوند ادامه داد: این مردم در همه عرصه ها نشان داده اند که پای آرمان های نظام و رهبری شان ایستانده اند و همچنان خواهند ایستاد.
 
وی گفت: آمریکا در اوج ذلت از برجام خارج شد. ترامپ تحت تاثیر القاعات غیرواقعی مشاورانش تصور کرد که ایران نیز از برجام خارج می شود ولی ما با ماندن در برجام ثابت کردیم برخلاف آمریکا، یک ملت عهدشکن نیستیم.
 
بازوند گفت: همانگونه که رهبر انقلاب عنوان کردند هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است و رییس جمهور هم با اقتدار عنوان کرد امکان ندارد ما لحظه ای از استقلال و جمهوریت خود دست بکشیم.
 
وی افزود: کشور در حوزه های مختلف به پیشرفت های عظیمی رسیده و این دستاوردها موجب نگرانی دشمنان شده است همه باید در صف واحد و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در مقابل جنگ روانی دشمن بیایستیم.
 
انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار