تاکنون 2500 تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت:از آغاز خرید گندم در استان زنجان تاکنون 2500 تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

ایزدی مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  با اشاره به آغاز خرید گندم در استان گفت:تا روز گذشته 2500  تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

وی افزود: امسال خرید تضمینی گندم به قیمت هر کیلوگرم 13 هزار ریال بر اساس نرخ سال زراعی گذشته و تا اعلام نرخ جدید از سوی دولت به صورت علی الحساب خواهد بود.

ایزدی ادامه داد:در حال حاضر 3 مرکز گندم در شهرستان های ابهر - خدابنده و زنجان فعال هستند و کار خریداری گندم از کشاورزان را برعهده دارند.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان افزود: در کل امسال 14 مرکز اصلی و حدودا 20  مرکز مباشر برای خرید دانه های روغنی در شهرستانهای مختلف استان اختصاص یافته است .

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود در سال‌جاری حدود 250 هزار تن گندم در استان خریداری شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید  این محصول در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان به ظرفیت سیلوهای گندم استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: سیلوهای این شرکت و هم‌چنین بخش خصوصی ظرفیت انبار 550 هزار تن گندم را دارند و مشکلی برای انبار این محصول در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

 

خرید گندم از کشاورزان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.