آیت الله دری نجف آبادی؛

دشمنان منتظر فرصت برای به انحراف کشیدن خواسته‌های بحق مردمند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان منتظر فرصت برای به انحراف کشیدن خواسته‌های بحق مردمند.

دشمنان منتظر فرصت برای به انحراف کشیدن خواسته‌های بحق مردمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان به اعتراضات به حق مردم در برخی شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان منتظر فرصت است تا این اعتراضات را به کج راهه بکشند و بستر را برای اهداف پلید خود محیا کنند.

آیت الله دری نجف آبادی برای مقابله با دشمنان وظیفه همه ماست تا دست در دست هم به پیشرفت و توسعه کشور با تلاش بی دریغ بپردازیم.

وی با اشاره به ۴ محور اصلی مدیریت کشور از زبان حضرت علی علیه السلام اضافه کرد: باید ۴ اصل پاسداری از بیت المال، مقابله با دشمن در ابعاد مختلف، اصلاح تربیتی، آبادانی و پیشرفت در یک جامعه اسلامی با جدیت دنبال شود.

با مدیریت صحیح مصرف ضمن کاهش هزینه‌ها به فکر آیندگان باشیم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه در فصل گرما مصرف بالاست ادامه داد: منابع محدود و مصرف بالا یک معادله وارونه است که باید با مدیریت صحیح مصرف علاوه بر کاهش هزینه‌ها آیندگان را هم از این منابع بهرمند کرد.

وی به سالروز تخریب قبور متبرکه بقیع و کربلای معلی توسط وهابیت هم اشاره کرد و گفت: امروز هم شاهد ظلم آن‌ها در دنیای اسلام هستیم و باید با قدرت جلوی ستم آن‌ها را بگیریم.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.