نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان اهر

با تحویل هشت دستگاه آمبولانس جدید، ناوگان فوریت‌های ۱۱۵ شهرستان اهر نوسازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نیرپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در مراسم تحویل آمبولانس‌های جدید به فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ گفت: اورژانس ۱۱۵ یکی از پر کارترین واحد‌های نظام سلامت بوده که در شهرستان اهر در قالب ۸ پایگاه به صورت شبانه روزی و رایگان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اهر روزانه به طور متوسط ۲۰ تا ماموریت داشته و حداقل زمان رسیدن بر بالین بیماران در داخل شهر زیر ۸ دقیقه و خارج از شهر زیر ۱۳ دقیقه می‌باشد.

دبیر کارگروه سلامت، ایمنی و امنیت غذایی شهرستان اهر گفت: با تحویل این آمبولانس‌های جدید ۱۰۰ درصد ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان اهر نو سازی شد.

وی با اشاره به ویژه گی‌های آمبولانس‌های جدید گفت: این آمبولانس‌ها از نوع بنز و آخرین مدل مورد استفاده در کشور‌های اروپایی است.

نیرپور برانکارت اتوماتیک، دستگاه شوک، ساکشن، قفسه بندی و ... را از جمله امکانات بارز این آموبولانس‌ها عنوان کرد و افرود: برای خرید این آمبولانس‌ها، بیش از ۴۰ میلیارد ریال از طرف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز هزینه شده است.

گفتنی است: در این مراسم فرماندار و معاون او، مسئولین ادارت شهرستان اهر حضور داشتند که از نزدیک با امکانات و کارکرد‌های آمبولانس‌های جدید آشنا شدند. 

 

انتهای پیام/ش

هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای خرید آمبولاس 

برچسب ها: اورژانس ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار