عنوان No Man's Sky در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

عنوان بسیار پرطرفدار No Man's Sky سرانجام برای کنسول ایکس باکس وان عرضه می‌شود که به پک‌های الحاقی نیز مجهز خواهد بود.

عنوان No Man's Sky در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در صنعت گیم، همیشه بازی های گرافیک بالا و گیم پلی بیش از 10 ساعت نیستند که می‌توانند موفق واقع شوند، گاهی اوقات در این صنعت سازندگان خوش فکر دست به ابتکارهایی می‌زنند که نه تنها از بازی های با حجم بالا و ساخته شده توسط شرکت های معروف پیشی می‌گیرد، بلکه تبدیل به ایده ای ناب می‌شود که شرکت های بازی سازی دیگر از آنها الهام گرفته و به ساخت عناوین جدیدتر در همان ژانر می‌پردازند.

عنوان No Man's Sky یکی از آن دسته بازی‌هایی است که با گرافیک و جلوه های بصری نسبتا ضعیف‌تر نسبت سایر عناوین مطرح عرضه می‌شود اما ایده ساخت آن چیزی است که کمتر خالقی در این عرصه به آن فکر کرده است و حال این ایده ناب با عرضه بازی No Man's Sky زمینه ظهور پیدا می‌کند.

پیش از این عنوان No Man's Sky برای رایانه های شخصی و کنسول انحصاری شرکت سونی یعنی پلی استیشن 4 عرضه شده بود، اما حال نوبت به آن رسیده است که کاربران کنسول انحصاری مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان نیز از این بازی و موقعیت‌هایی که برای گیمر خلق می‌کند، بهره مند شوند.

گفتنی است؛ داستان عنوان No Man's Sky موضوعی علمی تخیلی دارد و به تفحص و گشت و گذار در فضای خارج از جو زمین و در سیارات دورتر می‌پردازد، جایی که کرکتر بازی به ماجراجویی و کشف مکان‌های جدید و خارق العاده پرداخته و این در شرایطی است که این مکان ها در سیاره ای دیگر یافت می‌شوند و با اکوسیستم زمین بسیار تفاوت دارند.

عنوان No Man's Sky در تاریخ 24 جولای سال جاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و مایکروسافت نیز قول پک‌های الحاقی زیادی برای این بازی داده است.

انتهای پیام/

▐عنوان No Man's Sky در تاریخ 24 جولای عرضه خواهد شد▌ 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.