سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛

ایجاد 3 پایگاه اطلاع رسانی گردشگری در محور کاشمر- خلیل آباد - بردسکن

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 3 پایگاه اطلاع رسانی گردشگری در محور کاشمر- خلیل آباد – بردسکن ایجاد می‌شود.

ایجاد 3 پایگاه اطلاع رسانی گردشگری در محور کاشمر- خلیل آباد - بردسکنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  احمد دیناری افزود: در راستای اطلاع رسانی مناسب و موثر به گردشگران ورودی به شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن، 3 پایگاه اطلاع رانی گردشگری در موقعیتی مناسب و در دسترس زائران و گردشگران ایجاد می‌شود.

وی با بیان این که 300 میلیون تومان اعتبار برای سال 97 جهت ایجاد این پایگاه در کاشمر پیش بینی شده است، ادامه داد: طبق توافقاتی که با شورای اسلامی و شهرداری کاشمر شده است مقرر است زمینی با موقعیت مناسب در اختیار میراث فرهنگی قرار گیرد تا بر اساس نقشه‌های تیپ عملیات ساخت این پایگاه آغازشود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به این که برای ایجاد پایگاه اطلاع رسانی گردشگری خلیل آباد نیز 360 میلیون تومان اعتبار در سال 97 پیش بینی شده است، تصریح کرد: هم چنین در پارک بنفشه خلیل آباد نیز زمینی به مساحتبیش از 410 مترمربع برای ایجاد پایگاه اطلاع رسانی گردشگری توسط شهرداری به اداره میراث فرهنگی واگذار شده است.

دیناری گفت: همچنین ساخت پایگاه اطلاع رسانی گردشگری بردسکن نیز در موقعیتی مناسب و پیش بینی 100 میلیون تومان اعتبار در حال پیگیری است.

وی افزود: پایگاه‌های اطلاع رسانی گردشگری یکی از نمونه‌های بارز همکاری و مشارکت مدیریت شهری و متولیان توسعه گردشگری هستند و تقویت این تعاملات بین این دو دستگاه تاثیر گذار منجر به ایجاد، توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و تسهیلات و امکانات قابل توجهی در بخش گردشگری شهر‌ها می‌شود.
 
انتهای پیام// ج.ر
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.