مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس خبر داد؛

فرود اضطراری و واژگونی هواپیمای آموزشی در زرقان + تصاویر

یک فروند هواپیمای آموزشی در زرقان فارس پس از فرود اضطراری، واژگون شد.

مرادیان مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در زرقان فارس پس از فرود اضطراری، واژگون شد و دو نفر سرنشین این هواپیما ( استاد و دانشجو) مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پس از اعزام دو بار آمبولانس اورژانس به محل حادثه، مصدومان اعلام کردند نیازی به ارائه خدمات اورژانس ندارند و با خودرو شخصی به بیمارستان زرقان انتقال یافتند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: تیم امدادی اورژانس نیز جهت پیگیری وضعیت مصدومان به بیمارستان زرقان مراجعه کرده که خوشبختانه وضعیت آن ها مطلوب گزارش شده و پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

استوار مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک به شماره پرواز EP ۱۱۴۲ پس از برخاستن از فرودگاه زرقان دچار نقص فنی شده و مجبور به فرود اضطراری در زمین‌های کشاورزی زرقان می‌شود.

وی ادامه داد: این هواپیما پس از فرود و طی مسافتی واژگون می‌شود.

علیرضا خواجه مدیرعامل فرودگاه زرقان نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  بیان کرد: در این سانحه با توجه به مهارت خلبان، هواپیما به سلامت به زمین نشست، اما به علت شکسته شدن چرخ جلو، واژگون شد.

وی اضافه کرد: استاد و دانشجو در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

سقوط هواپیمای آموزشی در زرقان

سقوط هواپیمای آموزشی در زرقان

سقوط هواپیمای آموزشی در زرقان

سقوط هواپیمای آموزشی در زرقان

انتهای پیام/ن

فرود اضطراری هواپیمای آموزشی در فارس

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۹۷
موتورش چینی بوده
آخرین اخبار