صاعقه جان جوان ۱۸ ساله را گرفت

جوانی که هنگام وقوع رعد و برق در حال پیاده روی در پارک بود بر اثر اصابت صاعقه در دم جان باخت.

صاعقه جان جوان 18 ساله را گرفت + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوانی که هنگام وقوع رعد و برق در حال پیاده روی در یکی از پارک های منطقه " نیو تریتوریس" هنگ کنگ بود در اثر اصابت صاعقه در دم جان باخت. " ایان لو گو- یین " به تازگی سال آخر تحصیل خود را در آبردین اسکاتلند به پایان رسانده بود و به همراه تعدادی از دوستانش در پارک "ما اون شان"  حضور داشت که دچار این حادثه شد. این حادثه در ساعت 12.45 دقیقه ظهر روز دوشنبه رخ داد. قربانی به همراه 6 نفر دیگر از دوستانش با هم قرار گذاشته بودند که در ساعت 10 صبح در این پارک همدیگر را ملاقات کنند. بنا به گزارش رسانه های هنگ کنگ،  قربانی  فرزند  یکی اعضای دولت محلی در  این منطقه  بود.

اداره هواشناسی محلی هنگ کنگ در ساعت 10.48 دقیقه صبح در خصوص وقوع رعد و برق و بارش شدید باران به شهروندان هشدار داده بود و از آنها خواسته بود تا از ایستادن در مکان های مرتفع و همچنین در مجاورت درختان یا دکل های برق خودداری کنند.

پس از این حادثه بلافاصله گروه اورژانس پزشکی در محل حاضر شدند و این جوان بلافاصله به بخش اورژانس یک بیمارستان محلی منتقل شد اما چند ساعت بعد خبر مرگ او توسط مسئولان بیمارستان اعلام شد.

دکتر " آلوین چان"، معاون وزیر بهداشت هنگ کنگ در این خصوص گفت : " کمتر کسی می تواند پس از اصابت صاعقه جان سالم بدر ببرد، چون قدرت جریان الکتریکی صاعقه بیشتر از مقاومت بدن یک انسان است. این در حالی است که اگر در لحظه وقوع صاعقه زمین نیز خیس باشد شدت جریان الکتریکی قوی تر خواهد بود."

بیشتر بخوانید

رویت یک یوفوی عجیب در ساحل دریا! + فیلم

انتهای پیام/

مرگ جوان هنگ کنگی بر اثر اصابت صاعقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.