افزایش تردد‌های ورودی و خروجی در محور‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار تردد‌های ورودی و خروجی به این استان در سه ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: در سه ماهه امسال ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۴۶ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶.۲ درصد رشد داشته است.

وی گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۶۳۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مقایسه با بهار سال گذشته ۱۸.۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت:هم اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده‌های استان تردد جاده‌های استان را ثبت می‌کند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: بهار سال گذشته ۱ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۳۸۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده و در این مدت ۱ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۱۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

وی گفت: دراین مدت بیشترین تردد‌ها به ترتیب در محور‌های شیروان - بجنورد و بالعکس، بجنورد –اسفراین و بالعکس و قوچان – فاروج ثبت شده است.

انتهای پیام/آ


تردد وسایل نقلیه در محور‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.