آمریکا مظهر جنایات ضد بشری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا مظهر جنایات ضد بشری است.

آمریکا مظهر جنایات ضد بشری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز به مناسبت ۱۲ تیر سالروز حمله ناو جنگی و متجاوز وینسنس آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ سرنشین شامل مسافر و خدمه آن در سال ۱۳۶۷ اظهار داشت: کارنامه دولتمردان آمریکایی مملو از انواع جنایات ضد بشری و این واقعه، سندی از این جنایات در منطقه غرب آسیاست.

وی با اشاره به سابقه دیرینه و پرونده بسیار سنگین جنایات شیطان بزرگ در جهان و ایران ادامه داد: کودتای ۲۸ مرداد، تجاوز نظامی به طبس، تحریک صدام برای حمله به ایران و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و روانی و حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله منافقین، گوشه‌ای از جنایات استکبار جهانی در ایران به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بدعهدی آمریکا در مذاکرات و توافق هسته‌ای برجام و فشار به کشور‌های دیگر برای قطع رابطه اقتصادی و خرید نفت از ایران هم نمونه‌های جدیدتری از دلایل بی اعتمادی ملت‌های دنیا و مردم ایران به آمریکاست.

سرافراز خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید با اتحاد و انسجام حول محور ولایت، استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور، حمایت از تولید ملی، برای مقاوم سازی اقتصاد و بهبود وضع معیشتی در جامعه تلاش و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخلی به عنوان راهبرد اصلی و مورد تأکید مقام معظم رهبری برای حل مشکلات گفت: مردم هم با خرید کالای ایرانی از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند تا مشکل بیکاری در کشور رفع شود.

انتهای پیام/ش

سقوط هواپیمای مسافربری ایران سندی از جنایات آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.