آغاز به کاربیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی " در مشهد

بیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی " در مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز به کاربیستمین همایش به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  احمد بذلی رییس بیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی "در مراسم آغاز به کار این همایش  گفت: سازمان مدیریت صنعتی در راستای وظیفه اصلی خود که توسعه ظرفیت مدیریت در کشور است این همایش را با هدف انتقال تجربیات کاربردی برگزار می‌کند و امیدواریم بیستمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی زمینه ساز ارتقا نظام‌های منابع انسانی در سازمان‌های کشور شود.

وی در ارتباط با ارائه 11 تجربه از 30 تجربه ارسالی به بیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی افزود: نتیجه این تجربیات 2640 نفر ساعت یادگیری مدیران و کارشناسان منابع انسانی است.

رییس بیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی گفت: رهبری ضعیف در سازمان‌ها باعث عدم دلبستگی کارکنان به سازمان می‌شود.

احمد بذلی افزود: دلبستگی و بالندگی سرمایه‌های انسانی نیاز به سازمان‌های کارآفرین دارد که با خلاقیت، تعهد و رقابت پذیری کسب و کار خود را ارتقا می‌دهند.

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در ادامه این مراسم گفت: انقلاب صنعتی چهارم برای نخستین بار در سال ٢٠١١ در آلمان به عنوان مفهوم جدید در سیاست‌های اقتصادی بر مبنای راهبرد توسعه فناوری معرفی شده است.

وى در ارتباط با اینکه ٧٠درصد آموزش در موقعیت قرار گرفتن هست و ٢٠ درصد همجواری با دیگران و ١٠درصد هم آموزش تئوری می باشد افزود: دنیا در یک نقطه انقلاب فناوری قرار دارد که شیوه کار و زندگی را تغییر میدهد این تغییرات از نظر دامنه و پیچیده بودن کاملا متفاوت است.

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: اهمیت فناوری انقلاب صنعتی چهارم در کشور‌های بسیار مهم است و سیاست‌های مختلفی دارند.
 

ابوالفضل کیانی هدف ازآموزش را متفاوت خواند و در مورد برخی از ویژگی‌ها دانشگاه‌های هوشمند گفت: افزایش ارتباط بین تمام طرف‌های درگیر در زنجیر ارزش، آموزش عالی و ارائه مدارک بین رسته‌ای و استفاده از اینترنت از ویژگی‌ها این دانشگاه‌های در انقلاب صنعتی چهارم است.

در رابطه با مهارت‌ها و شایستگی‌ها منابع انسانی صنعتی چهارم افزود؛ حل مسایل پیچیده، تفکر انتقادی، خلاقیت، مدیریت نیروی انسانی، تعامل با دیگران و هوش مصنوعی، قدرت تصمیم گیری، خدمات محوری، مذاکره و علوم فنون شناختی از مهارت‌هایی است که باید در منابع انسانی مورد توجه قرار گیرد.
 
نسرین جزنی دبیر علمی همایش بیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی " هم در ادامه این همایش گفت:ایده یادگیری در دهه 1990 بار دیگر توسط سازمان‌های بین المللی با دلایل مختلف از جمله تاکید بر سرمایه انسانی توسط دولت‌های غربی صنعتی و صنعت مورد اقبال قرار گرفت.

وى در ارتباط با یادگیری مادام العمر به عنوان فرآیند نظام‌مند کسب، تجدید، ارتقاء و تکمیل دانش، مهارت‌ها و نگرش‌هایی است افزود: یادگیری فرآیند آموزش فرد از دوران کودکی تا دوران سالمندی است.

 دبیر علمی همایش بیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی " گفت: چرخه‌ای که در آن یادگیرنده، یادگیری پیشین خود را به محیط جدید یادگیری تعمیم داده و سبب ارتقا یادگیری می‌شود.

حزبی یادگیری را به دست آوردن، پردازش و تلفیق دانش و مهارت‌های جدید و نیز جستجو و استفاده از رهنمود‌ها دانست و افزود: استفاده از یادگیری پیشین و تجارب زندگی به منظور استفاده و تعمیم دانش؛ یادگیری مهارت در زمینه‌های مختلف در خانه، در محل کار، در آموزش و تحصیل است و داشتن انگیزه و اعتماد برای شایستگی میباشد.

انتهای پیام//ا. آ.
 

بیستمین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی " در مشهد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.