پرداخت تسهیلات برای نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای به‌روز و مدرن کردن تجهیزات و تکنولوژی‌های واحدهای تولیدی در استان ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها ارائه شد.

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: در راستای رونق تولید و فعالیت‌های واحدهای تولیدی در سطح استان ما اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای داریم و در این راستا تاکنون تسهیلاتی به واحدهای تولیدی ارائه شده است به طوری که در سال گذشته بیش از دو هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات به 200 واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان ارائه شد.

وی افزود: در این زمینه 350 متقاضی از مدیران واحدهای تولیدی وجود داشت که با بررسی‌های لازم در زمینه پرونده این متقاضیان زمینه برای ارائه تسهیلات به این تعداد از واحدها فراهم شد تا با رفع مشکل نقدینگی بتوانند تولیدات خود را ادامه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه اغلب تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی و صنعتی برای تامین سرمایه در گردش این واحدها بوده است، گفت: با ارائه تسهیلات به واحدهایی که دچار مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه‌ در گردش بودند سه هزار و 500 مورد اشتغال در این واحدها تثبیت شد.

عاملی با اشاره به ارائه تسهیلات نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی استان بیان کرد: در راستای به‌روز و مدرن کردن تجهیزات و تکنولوژی‌های واحدهای تولیدی در استان 160 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها ارائه شد تا در راستای تامین مواد اولیه و نیز خرید ماشین‌آلات مورد نیاز هزینه کنند.

وی تصریح کرد: با ارائه تسهیلات در راستای رفع مشکلات کمبود نقدینگی و سرمایه‌ در گردش در مجموع 17 واحد تولیدی که در آستانه رکود بوده توانستند به فعالیت‌های تولیدی خود ادامه داهند و در این راستا 400 فرصت شغلی جدید نیز در این واحدها ایجاد شده است که امسال نیز ارائه این تسهیلات در سطح استان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.