فراخوان جشنواره کشوری عفاف و حجاب

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: بر اساس فراخوان جشنواره کشوری عفاف وحجاب، بانوان فعال در رسانه‌های جمعی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان افزود: این جشنواره با رویکرد گرامی داشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتاربی رحمانه ۲ هزارنفراز مردم بی گناه از سوی ماموران رضاشاه پهلوی و مبارزه مردم آن زمان برای حفظ حجاب است.

کشاورز افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات: نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آسیب شناسی حجاب زنان در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن، روایات وادیان مختلف، حجاب از منظر روان شناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه و تاثیر آن بر انتخاب پوشش زنان، ارتباط پوشش با سلامت جامعه، خانواده، فرزندان و آرامش فرد، اثرات بدپوششی بر سلامت روانی شهروندان و فلسفه حقیقی پوشش و حجاب به سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

وی اضافه کرد: آثار ارائه شده به این جشنواره در قالب گزارش، مستند، مقاله وعکس صرفا باید در تیرماه سال جاری در یکی از نشریات، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قزوین منتشر شده باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گفت: پس از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره به برترین آثار جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

کشاورز افزود: مهلت ارسال آثار منتشر شده تا ۲۵ تیرماه است و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

۲۱ تیرماه سالروز کشتار مردم متحصن در مسجد گوهرشاد مشهد به نام روز ملی حجاب و عفاف نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

مهلت ارسال آثار به جشنواره کشوری عفاف وحجاب ۲۵ تیرماه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.