درخواست حضوری هواداران استقلال برای تعیین تکلیف مدیریت باشگاه

هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در مقابل وزارت ورزش و جوانان خواستار بررسی عملکرد ضعیف مدیران این تیم در نقل و انتقالات شدند.

درخواست حضوری هواداران استقلال برای تعیین تکلیف مدیریت باشگاهبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال به نشانه اعتراض به عملکرد مدیران استقلال در نقل و انتقالات مقابل درب وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند .این تعداد از هواداران با در دست داشتن بنر و پلاکاردهایی نسبت به وضعیت استقلال و عدم حمایت وزیر ورزش و جوانان ناراحتی خود را نشان دادند.
هواداران استقلال معتقدند مدیران فعلی استقلال عملکرد مناسبی در فصل نقل و انتقالات نداشتند و شرایط این باشگاه با توجه به حواشی اخیر در مورد حذف از آسیا و تامین منابع مالی مناسب نیست.

هواداران استقلال خطاب به وزیر ورزش و جوانان نوشتند :از شما می خواهیم با انتصاب مدیران کار بلد استقلال را از این وضعیت نجات دهید .

پس از ساعت‌ها حضور هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانان، افتخارى راهى وزارتخانه شد و در این باره با هواداران به گفتگو پرداخت و در پیرو همین موضوع مازیار ناظمى مدیر روابط عمومى وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور هواداران مقابل وزارتخانه پیامى را منتشر کرد.

درخواست حضوری هواداران استقلال برای تعیین تکلیف مدیریت باشگاه

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اعتراض استقلالی ها به عملکرد مدیران باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.