جام جهانی ۲۰۱۸؛

گزینه جدید سرمربیگری اسپانیا معرفی شد

نشریه اسپانیایی آس از حضور ژاوی به عنوان گزینه جدید سرمربیگری ماتادورها خبر داد.

گزینه جدید سرمربیگری اسپانیا معرف شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از شروع رقابت های جام جهانی 2018 روسیه لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا به دلیل قرار داد با تیم رئال مادرید و با دستور رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از سمت خود برکنار شد و فرناندو هیرو به عنوان سرمربی هدایت ماتادورها را در رقابت های جام جهانی بر عهده گرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان صدرنشین از گروه B رقابت ها به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد و در این مرحله پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم ملی فوتبال روسیه در ضربات پنالتی نتیجه را به حریف واگذار کرد و ازدور رقابت ها کنار رفت.

اکنون پس از بازگشت ماتادور ها از جام بیست ویکم، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال مشخص کردن سرمربی جدید برای تیم ملی خود هستند.

در همین راستا نشریه اسپانیایی آس به این موضوع پرداخته و ژاوی هرناندس را به عنوان گزینه جدید هدایت ماتادورها معرفی کرده است و این در حالی که هرناندس به تازگی قرارداد خود را به مدت دو سال با تیم السد تمدید کرده است.

پیش از این نیز نشریه اسپانیایی مارکا از فرناندو هیرو،  لوئیس انریکه، خوسه میگوئل گونسالس مارتین دل‌کامپو ملقب به «میچل» به عنوان گزینه های اصلی هدایت ماتادورها نام برده است.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته است که تا هفته آینده وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را مشخص می کند.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی آندرس انیستا از بازی های ملی

« آکنفیف » بهترین بازیکن دیدار با اسپانیا شد

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

ژاوی، گزینه جدید هدایت ماتادورها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار