دستور حجت‌الاسلام رئیسی جهت تسریع خدمت‌رسانی آستان قدس به مردم خوزستان

حجت‌الاسلام رئیسی آمادگی بنیادهای تحت نظر آستان قدس را جهت خدمت‌رسانی به مردم استان خوزستان اعلام کرد.

رییسی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با انتشار پستی به دستور حجت الاسلام رئیسی به حاج حسین یکتا مسئول بنیاد کرامت امام رضا(ع) اشاره کرد و از آمادگی آستان قدس رضوی برای خدمت رسانی و کمک به مردم استان خوزستان به دلیل مشکلات اخیر به وجود آمده در آب شرب این استان سخن گفت.

متن پست منتشره را در ادامه مشاهده می‌کنید:
دستور حجت الاسلام رئیسی جهت تسریع خدمت رسانی آستان قدس به مردم خوزستان
در پی بروز مشکل آب آشامیدنی برای هموطنانمان در مناطقی از استان خوزستان، تولیت آستان قدس رضوی، بنیاد کرامت را مامور کرد تا در کنار سایر نهادها به رفع این مشکل، کمک مضاعف کند.
بدنبال بروز مشکلاتی در تهیه آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان، آستان قدس رضوی بنا بر ماموریت های محوله، خدمت رسانی خود را از ساعت اولیه به مردم این منطقه بویژه در روستا ها آغاز کرد.
همچنین تولیت آستان قدس رضوی، حسین یکتا مسئول بنیاد کرامت امام رضا(ع) را مامور کرد تا به همراه فعالان این بنیاد که طی ماه های اخیر در مناطق زلزله زده کرمانشاه مشغول خدمت به مردم هستند؛ عازم استان خوزستان شده و در کنار سایر نهادهای دولتی و حاکمیتی با ارائه خدمات مربوطه، تسریع در رفع مشکل هموطنان خوزستانی داشته باشند.

رییسی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۵ تير ۱۳۹۷
بهترين خدمتي كه به خورستانيا ميشه كرد اينه كه كارخونه ها و پالايشگاهاشو ببرن شهراي سرد سير و كوچشون بدن اونجاها آخه جهنم خوزستانم شد جاي زندگي ؟
آخرین اخبار