ارائه ۱۶۰۰ نفر ساعت آموزش به فعالان منطقه نفتی زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی از سوی واحد بهداشت، ایمنی در سه ماهه نخست امسال برای رانندگان بخش حمل و نقل سوخت این منطقه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کورش بالادست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی از سوی واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سه ماهه نخست امسال برای کارکنان مجاری عرضه و رانندگان بخش حمل و نقل سوخت این منطقه برگزار شد.

کورش بالادست  اظهار داشت: این آموزش‌ها با هدف توانمندسازی و آگاهی بخشی کارکنان در رابطه با بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل برگزار شده است.

وی ارائه آموزش‌های کاربردی و روزآمد به کارکنان را از ویژگی‌های هر سازمان موفق عنوان کرد و افزود: در تاسیسات نفتی به دلیل وجود کانون‌های خطر و مواد اشتعال زا، ارائه آموزش‌های ایمنی و آتش نشانی بیش از دیگر آموزش‌ها مورد نیاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: این آموزش‌ها شامل ۲۶۰ نفر ساعت در زمینه بهداشت، ۷۳۰ نفر ساعت آموزش ایمنی، ۳۹۰ نفر ساعت محیط زیست و ۲۹۰ نفر ساعت آموزش پدافند غیر عامل بوده است.

بالادست ادامه داد: برگزاری این آموزش‌ها به صورت تئوری و عملی بود و شرکت کنندگان با مباحث تئوری از جمله انواع آتش، خاموش کننده ها، آتش سوزی، سوختگی، آلودگی‌های نفتی، شرایط کار در تاسیسات نفتی، بهداشت محیط و راه‌های پیشگیری و مقابله با بحران و واکنش اضطراری و در بخش عملی نیز تحت نظر کارشناسان ایمنی منطقه با عملیات اطفاء حریق آشنا شدند.

انتهای پیام/ع

 آموزش بهداشت به فعالان منطقه نفتی زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار