ارژن شیراز به مصاف آذرخش بندرعباس می رود

در هفته نخست مسابقات دسته برتر فوتسال ارژن شیراز به مصاف آذرخش بندرعباس می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم آغاز خواهد شد و تیم ارژن شیراز در نخستین گام ساعت ۱۸ روز جمعه پانزدهم تیرماه به مصاف میزبان خود آذرخش بندرعباس می‌رود.

حمید کمالی سرمربی ارژن در خصوص آخرین وضعیت آمادگی این تیم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با توجه به بودجه‌ای که داشتیم ۴ بازیکن به نام‌های میثم برمشوری، جواد اسفندیاری، مهدی زاهدی و خالق عرب‌پور جذب کردیم و برای بستن تیم از بازیکنان تیم جوانان و امید باشگاه ارژن نیز استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: برای حضور در فصل جدید تمرینات پیش فصل ما دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز شد، اما با این وجود، تمام توان خود را برای گرفتن بهترین نتیجه به کار خواهیم گرفت.

حسین وحدتی و منصور قربانی قضاوت دیدار آذرخش بندرعباس و ارژن شیراز را بر عهده خواهند داشت.

در فصل گذشته این مسابقات آذرخش بندرعباس با ۳۵ امتیاز در جای پنجم قرار گرفت و ارژن شیراز با ۲۴ امتیاز، مکان دوازدهم را به خود اختصاص داد و در هفته‌های پایانی در لیگ برتر فوتسال کشور ماندگار شد.

تیم ارژن در نوزدهمین دوره برگزاری رقابت‌های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور موفق شد در دور رفت با ۴ گل آذرخش بندرعباس را شکست دهد و در بازی برگشت ۳-یک نتیجه را واگذار کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار ارژن شیراز و آذرخش مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار