معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران:

اولویت ما کار‌های فرهنگی ماندگار است/ بانک کامل سرمایه‌های فرهنگی شهر تهیه می‌شود

شجاع پوریان گفت: باید سینماهای متروکه و سایر اماکن فرهنگی و ورزشی نظیر زورخانه‌های شهر را شناسایی و بازسازی کنیم.

اولویت ما کار‌های فرهنگی ماندگار است/ بانک کامل سرمایه‌های فرهنگی شهر تهیه می‌شودولی‌الله شجاع‌پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه بیشتر کارهایی که شهرداری انجام می‌دهد ممکن است متولی دولتی هم داشته باشد، گفت: ما به دنبال این هستیم که در افزایش سرانه‌های فرهنگی و پردیس‌های سینمایی به بخش دولتی کمک کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران تصریح کرد: امسال شورای شهر مصوبه‌ای دارد که بر اساس آن باید راسته‌های فرهنگی و اماکنی که ظرفیت تبدیل به مراکز فرهنگی دارند را  شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه این کارها در راستای اقدامات فرهنگی و اجتماعی است، تأکید کرد: این اقدامات هیچ منافاتی با کارهایی که وزارت ارشاد انجام می‌دهد ندارد و چون وزارت ارشاد منابع مالی کافی ندارد، از این امور استقبال هم می‌کند.

شجاع‌پوریان با بیان اینکه شهرداری تهران به دنبال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است خاطر نشان کرد: باید سینماهای متروکه و سایر اماکن فرهنگی و ورزشی نظیر زورخانه‌های شهر را شناسایی و بازسازی کنیم. به این منظور شهرداری منطقه یازده برخی از سینماهای این نقطه را شناسایی کرده تا پس از بازسازی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا خانه مشاهیر را بازسازی کنیم، گفت: در حال تهیه یک بانک کامل از سرمایه‌های فرهنگی شهر هستیم تا از آن‌ها به منظور خدمات بهتر به شهروندان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تأکید بر کارهای فرهنگی ماندگار از اولویت‌های شهرداری تهران است خاطر نشان کرد: تصمیم داریم کتابخانه‌های محلات و مساجد را تقویت کنیم و در این زمینه اگر با کمبود اعتبارات متوجه شویم، می‌توانیم اقدام به جابجایی اعتبارات کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار