همکاری مایکروسافت و گوگل در آپدیت آخرین نسخه Google Drive+تصاویر

شرکت گوگل آپدیت جدیدی برای Google Drive خود ارائه کرده است که تغییرات آن برای کاربران مایکروسافت بسیار قابل توجه و مهم است.

آپدیت جدید Google Drive با سازگاری بالا برای کاربران مایکروسافت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل به تازگی آپدیتی برای اپلیکیشن Google Drive خود ارائه کرده است و هرچند این آپدیت تغییرات مهمی برای کاربران اندروید نداشته، کاربران مایکروسافت با این آپدیت با تغییرات مهمی روبرو شده‌اند. کمپانی Mountain View، توسعه دهنده این نسخه از گوگل درایو قابلیت‌های جدیدی برای کاربران مایکروسافت آفیس در نظر گرفته است.

با ارائه آخرین نسخه Google Drive، کاربران مایکروسافت آفیس قادر خواهند بود تا فایل‌های دارای رمز عبور را دریافت و ارسال کنند که تا به حال در این سرویس قابل ارائه نبوده است. در این نسخه، کاربران قادر خواهند بود تا اسناد دارای رمز خود را با خود و همکارانشان تبادل کنند و دیگر لازم نیست فقط به یک سرویس یعنی گوگل و یا مایکروسافت برای تبادل اطلاعات اکتفا کنند.

به طور معمول این اتفاق نمی‌افتد که مایکروساف و گوگل، دو شرکت رقیب با هم همکاری کنند اما حالا که این اتفاق افتاده می‌توان انتظار داشت که با این کار شاهد یک کار با کیفیت و خوب خواهیم بود.

البته در این آپدیت هم مانند آپدیت نسخه‌های دیگر می‌توان به بهبود عملکرد و درست کردن چند باگ در اپلیکیشن اشاره کرد اما هیچ جزئیات دیگری از این برنامه در دسترس قرار نگرفته است.

همکاری مایکروسافت و گوگل در آپدیت آخرین نسخه Google Drive+تصاویر

انتهای پیام/

آپدیت جدید Google Drive منتشر شد +تصاویر

برچسب ها: اخبار ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار