معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم مطرح کرد؛

تاثیر کیفیت محل زندگی دانشجویان در پیشرفت علمی

نظرپور گفت: کیفیت محل زندگی دانشجویان در دوران تحصیل، در پیشرفت علمی آنان بسیار مؤثر است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در ساخت پروژه‌های خوابگاهی دانشگاه‌ها، بر لزوم مناسب بودن معماری این سازه‌ها تأکید کرد و گفت: کیفیت محل زندگی دانشجویان در دوران تحصیل در پیشرفت علمی آن‌ها بسیار مؤثر است.
 
نظرپور ضمن بازدید از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه هرمزگان، با حضور در جلسه شورا و نخستین کمیسیون دائمی دانشگاه در سال ،۱۳۹۷ با اشاره به جوان و نوپا بودن این دانشگاه اظهار داشت: ایجاد رشته‌های بین‌رشته‌ای علاوه بر داشتن جاذبه‌های فراوان، کمک شایانی به معرفی دانشگاه به‌عنوان یک دانشگاه نوآور و نسل سوم خواهد کرد.
 
علی‌اکبر شیخی فینی رئیس دانشگاه هرمزگان نیز در این نشست، با اشاره به پیشرفت‌های حاصله در طول سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۶، گزارشی از عملکرد این دانشگاه ارائه کرد.
 
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در ابتدای ورود به دانشگاه هرمزگان، با حضور بر مزار شهدای گمنام دفاع مقدس، با قرائت فاتحه و نثار تاج گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
 
وی همچنین از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه پردازش سنگین، استخر سرپوشیده، فاز دوم دانشکده علوم انسانی و سلف‌سرویس دانشگاه هرمزگان بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه‌ها قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
 

مشارکت خیرین در ساخت پروژه‌های خوابگاهی دانشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار