ایجاد زیرساخت های مناسب برای شهربابک به منظور حضور در لیگ دسته دو

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک گفت: با حمایت مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس قصد داریم در لیگ دو فوتبال کشور حضور پیدا کنیم، چرا که این امر انگیزه ای برای پایه های فوتبال شهربابک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی هاشمیان مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک در جلسه بررسی مشکلات باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک که با حضور برخی از مسئولان شهربابک در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: باشگاه مس شهربابک تاکنون روند صعودی و رو به رشدی را طی کرده است.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های خوبی برای فعالیت در حوزه آکادمیک داریم، افزود: طی روزهای گذشته در طرح استعدادیابی و تست گیری بانوان در نقاط مختلف شهرستان، حدود 600 نفر شرکت کردند و در آکادمی های فوتبال ما نیز بیش از هزار نفر در حال آموزش هستند.

هاشمیان با اشاره به اینکه قصد داریم با حمایت های دلسوزانه مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس، در لیگ دو کشور حضوری قدرتمند پیدا کنیم، تصریح کرد: حضور تیم بزرگسالان در لیگ دسته دوم کشور انگیزه را برای تیم های پایه و رده های سنی باشگاه دو چندان می کند.

وی به میزبانی ورزشگاه شهدای مس شهربابک اشاره کرد و یاد آور شد: در خواستی که از مسئولان داریم آسفالت و تجهیز جاده منتهی به ورزشگاه و روشنایی این مسیر است تا امنیت ورزشکاران و هوادارانی که به ورزشگاه می آیند، تأمین شود.

علیرضا اسدی فرماندار شهربابک نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرستان شهربابک با نیروی انسانی سخت کوش و خلاق دارای پتانسل رشد در همه زمینه ها است و باید تلاش کنیم که آن را به نحو شایسته معرفی کنیم.

وی افزود: ورزش یکی از حوزه هایی است که برای ارتقا و پیشرفت بیشتر آن نیازمند تدوین برنامه ای جامع هستیم و می توانیم از موقعیت خوب ایجاد شده برای فوتبال شهرستان به منظور پیشرفت در سایر حوزه ها نیز استفاده کنیم.

اسدی تعمیر و تجهیز جاده منتهی به ورزشگاه با کمک سازمان های مرتبط را از برنامه های آتی خود اعلام و تأکید کرد: باید با تعامل و همکاری همه مسئولان تلاش کنیم به دور از حاشیه و مسائل جانبی در راستای ارتقا و بهبود وضعیت ورزش شهرستان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ب

جلسه بررسی مشکلات باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.