توضیح روابط عمومی محیط زیست گلستان درباره یک خبر

عصر روز چهارشنبه سیزده تیر ماه خبری با تیتر " مخفی کاری و ضعف عملکردی مدیرکل محیط زیست گلستان باعث تشدید آتش سوزی در پارک ملی گلستان شد " بر روی کانال خروجی یکی از خبرگزاری های استان گلستان منتشر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ روابط عمومی محیط زیست استان گلستان در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است:

از ساعت پنج عصر روز دوشنبه یازده تیرماه که آتش سوزی در مسیر جاده آسیایی پارک ملی گلستان به این اداره کل اطلاع داده شد مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با تشکیل هفت تیم عملیاتی واکنش سریع از ادارات محیط زیست استان ، سریعا به محل وقوع آتش سوزی عزیمت کرده و فرماندهی عملیات را به عهده گرفت.

 هماهنگی با فرمانداران ، فرماندهان بسیج و سپاه نواحی حاشیه پارک ملی و مردم محلی شروع به هدایت تیم های کاری برای مهار و اطفای حریق کرد .

در نخستین ساعت از وقوع آتش سوزی اداره روابط عمومی محیط زیست گلستان نسبت به وقوع این حریق بزرگ به نقل از مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان در سایت های خبری و خبرگزاری های استان گلستان اطلاع رسانی کرد که سایت و کانال خبری یکی از خبرگزاری های استان گلستان هم نسبت به پوشش این خبر اقدام کرد .

در طول مدت بیست و چهار ساعت از وقوع این آتش سوزی ،  این خبرگزاری چهار خبر به نقل از مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان منتشر کرد که حکایت از پاسخگویی این اداره کل به صورت شفاف به خبرنگاران دارد.

 حال بعد از گذشت کمتر از بیست و چهار ساعت از اعلام مهار آتش سوزی و انجام عملیات اطفا ، خبرگزاری ایرنا گلستان در اقدامی ناشیانه مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان را به مخفی کاری و ضعف عملکردی محکوم می کند.

 در حالی که نامبرده در تمام مدت در حال پاسخگویی به خبرنگاران محلی ، استانی و کشوری بوده و از هیچ رسانه ای خبری را مخفی نکرده است و به نقل از مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی اخباری را اعلام می کند.

 در حالی که مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در زمان وقوع آتش سوزی در ماموریت تهران بوده و از میزان آتش سوزی اطلاع درستی ندارد.

اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان علاوه بر اینکه تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی شفاف و به موقع از طریق همه رسانه ها ، صدا و سیما و به صورت زنده از بخش های مختلف خبری داشته چطور یک خبرگزاری دولتی گل به خودی زده و رعایت مصالح کشور را نمی کند.

انتهای پیام/م

 

توضیح روابط عمومی محیط زیست گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.