بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری

روند اجرای مصوبات سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، با حضور علی اصغر احمدی مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت، و اقبال عباسی استاندار و مسئولان چهارمحال و بختیاری در تهران بررسی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: برخی از پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان تأمین اعتبار و روند اجرایی آن‌ها آغاز شد اما برخی از مهم‌ترین این پروژه‌ها همچنان باقی‌مانده و نیازمند سرمایه‌گذاری است.

اقبال عباسی با بیان اینکه اولین پروژه مهم مصوب این سفر، احداث راه‌آهن اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان است افزود: اجرای بخشی از این پروژه آغاز شد اما مشکلاتی برای تکمیل آن وجود دارد که علی‌رغم مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته، تا کنون به نتیجه نرسیده است.

وی اضافه کرد: طرح انتقال آب بن به بروجن از دیگر مصوبات مهم در حال اجرای سفر رئیس جمهور می‌باشد که از نظر اعتباری توجه ویژه‌ای به آن شده است و انتظار می‌رود وزارت نیرو اقدام لازم برای تسریع در تکمیل آن را انجام دهد.

عباسی ادامه داد: احداث بیمارستان بروجن، سد باباحیدر، طرح های صنعتی ایدرو، پتروشیمی، تکمیل طرح فولاد، آهن اسفنجی و تولید ورق خودرو، و رفع مشکلات مربوط به عشایر از دیگر مصوبات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است که تکمیل و بهره برداری از آن‎ها تحولی در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/خ

برخی مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار