6کتابخانه استان کرمانشاه بر اثر زلزله تعطیل شدند

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خواستار حمایت خیران برای ساخت و سرپا کردن کتابخانه‌های مناطق زلزله‌ زده شد.

6کتابخانه استان کرمانشاه بر اثر زلزله تعطیل شدند به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   معصومه حسنی خوانسار   مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: در زلزله سال گذشته غرب استان کرمانشاه ۶ ساختمان بزرگ متعلق به کتابخانه‌های استان در این مناطق آسیب جدی دید و تعطیل شد.

وی افزود: در حال حاضر کتابخانه‌های ما در این مناطق در کانکس‌ها دایر هستند و به شهروندان این مناطق خدمات‌دهی می‌کنند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برآورد اولیه خسارت وارد شده به کتابخانه‌های مناطق زلزله‌زده را ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.

حسنی خوانسار با بیان اینکه برخی دیگر از کتابخانه‌های این مناطق نیز در جریان زلزله آسیب دیده‌اند، گفت: بعضی‌ها ترک برداشته‌اند اما قابل استفاده هستند، این ۶ مورد هم تعطیل شده‌اند.

وی، دو مورد از این کتابخانه‌های تعطیل شده ۲ مورد در ثلاث باباجانی، ۲ مورد در سرپل ذهاب، یک مورد در گیلان غرب و یک مورد در قصرشیرین قرار دارد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خواستار حمایت خیران برای ساخت و سرپا کردن این کتابخانه‌ها شد و اظهار داشت: خیرین محترم می‌توانند برای کمک در ساخت کتابخانه‌ها به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان واقع در کتابخانه امیرکبیر شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

 

انتهای  پیام/ز

خسارت بیش از 4میلیاردی زلزله به کتابخانه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار