با اعلام فدراسیون قایقرانی

قایقران سنندجی به بازی‌های آسیائی جاکارتا اعزام می‌شود

شاهو ناصری قایقران سنندجی با اعلام فدراسیون به بازی‌های آسیائی جاکارتا در کشور اندونزی اعزام می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فدراسیون قایقرانی اسامی ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیائی جاکارتا را در ماده‌های مختلف مشخص کرد.
شاهو ناصری قایقران سنندجی با تحمل اردو‌های فشرده و عبور از فیلتر‌های مختلف در نهایت چهارمین حضور خود را در بازی‌های آسیائی اندونزی تجربه می‌کند.
ناصری قایقران با تجربه کردستانی مدال نقره بازی‌های گوانگجو چین و حضور در بازی‌های آسیایی دوحه قطر و اینچئون کره جنوبی را در کارنامه ورزشی خود دارد.
با اعلام کمیته ملی المپیک سقف کاروان اعزامی ورزشکاران ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا، ‏۳۸۰ ورزشکار است که از این تعداد ۲۷۵ ورزشکار مرد و ۱۰۵ ورزشکار زن هستند که از ۲۹ فدراسیون در ۴۴ رشته ورزشی در این رویداد مهم ورزشی حضور خواهند یافت.
بر اساس این گزارش، شانس ورزشکاران کردستانی در بازی‌های آسیائی پس از حضور در اردو‌های تیم ملی و اعلام کمیته فنی در رشته‌های ورزشی هندبال، قایقرانی، بدمینتون، بوکس و جوجیستو خواهد بود که در حال حاضر «مهران شهبازی» و «شاهو ناصری» به ترتیب در رشته‌های بدمینتون و قایقرانی جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند.
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در روز‌های ۲۷ مرداد ماه تا ۱۱ شهریورماه در شهر جاکارتا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

دعوت از قایقران سنندجی به بازی‌های آسیائی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.