مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ؛

هنرنمایی ۶۸ رشته صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی تبریز ۲۰۱۸

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت:نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ویژه رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ با عرضه آثار ۶۸ رشته صنایع دستی در محل نمایشگاه بین المللی این شهر دایر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت:هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی با محوریت معرفی، عرضه و حمایت از هنر‌های دستی و سنتی هنرمندان ایرانی در ۲۲۰ غرفه با حضور ۳۰۰ هنرمند تشکیل شده است که دو غرفه نیز به هنرمندان کشور‌ها عمان و آذربایجان اختصاص دارد.

وی گفت:تعداد ۶۸ رشته صنایع دستی در این نمایشگاه حضور دارد و چهار هنرمند بین المللی نیز آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

وی افزود: فرش نفیس دستبافت هنرمندان تبریزی نیز با عنوان «گل نشان» به عرض سه و نیم متر و طول پنج متر در ۷۰ رج در این نمایشگاه رونمایی شد.

به گفته آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، تعداد ۱۰ هزار هنرمند در ۸۶ رشته صنایع دستی در استان آذربایجان شرقی به طور مستقیم فعالیت می‌کنند.

گفتنی است:نمایشگاه بین المللی صنایع دستی «تبریز ۲۰۱۸» از ۱۲ تا ۱۶ تیر از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در سالن امیرکبیر محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز پذیرای علاقه‌مندان است. 

 

انتهای پیام/ش

حضور ۳۰۰ هنرمند درنمایشگاه صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار