پیامک‌های دریافتی 97/04/14

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم تیرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

5131...0910: لطفا خبرنگارتون رو بفرستید که از مصرف بي رويه  آب در شمال شهر تهران گزارش تهیه کنند. آب بازی لاكجری و كارواش های ماشين های ،مدل بالاكه بهاش قطع برق مناطق ديكر هست. رسیدگی کنید لطفا.

 

8394...0917: در بندر عباس برنج پاکستانی خوب به 65 هزار تومان رسید. چرا تعزیرات برخورد نمی کند.

 

5512...0990:   با این همه تبلیغات وسیع از طرف دولت و مجلس که حقوق فرهنگیان به صورت پلکانی از 0تا 20 درصد اضافه میشود ...چرا حالا که حکم زدن،  6تا 12 درصد شده و بعد یه بند سختی کار هم حذف شده است. تو را به خدا این رو پیگیری کنید.

 

0073...0937: قعطی مكرر برق در بندر بوشهر باعث شده تا تعدادی از شهروندان در آسانسور و طبقات ميانی ساختمان ها برای دقايقي محبوس شوند. ای کاش اداره برق از قبل اطلاع رسانی مي كردند.

 

4436...0990: از مشهد روستای کوشک مهدی اداره آب و فاضلاب مشهد تصفیه خانه فاضلاب به نام منطقه پرکندآباد ایجادکرده  که بوی بد آن  مردم  روستا را کشته کلافه کرده است. شما را به خدا یک کاری  بکنید مارا نجات بدهید. حسینی

 

9057...0915: لطفا از وضعیت حاشیه شهر حد فاصل کال گلشهر و خیابانی که به بازار پرندگان وصل میشود گزارشی تهیه کنید. با توجه به اینکه راه حیاطی در منطقه است مورد بی توجهی مسولان قرار گرفته و مشکلات زیادی به شهروندان بوجود آورده است. مثل نا امنی به خصوص دیوارپشت قبرستان افغانی ها. براتی از مشهد مقدس

 

8465...0919: لطفأ به حصارک پایین جاده ساوه رسیدگی کنید، امنیت ندارد.

 

3622...0933: لطفا از مسئولین بپرسید که چرا پول کشاورزها را نمی دهند. چرا همه چیز گران شده. ولی دولت محصولات کشاورزی را به قیمت 4سال پیش می خرد.

 

9966...0933:  لطفا به داد مردم روستای سعادت آباد در شهرستان سیرجان استان کرمان برسید. این روستا اصلا آب ندارد و با بحران آب روبرو هستیم. لطفا رسیدگی کنید. با تشکر.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
نجاتی
۲۲:۰۱ ۱۵ تير ۱۳۹۷
با سلام
طبق اطلاعیه بانک مرکزی، زمان بندی پرداخت سپرده موسسات توسط موسسات متاسفانه با گذشت ۱۰ روز از زمان آن و خلف وعده بانک مرکزی
به موسسه ملل مراجعه کرده و اظهار داشتند بانک مرکزی در تایید سپرده ها تعلل کرده و این موضوع باعث نارضایتی سپرده گذاران شده و اگر اطلاعیه ایی توسط بانک مرکزی صادر می شود چرا صادر کننده اطلاعیه (بانک مرکزی) عامل به اطلاعیه خود نمیباشد. خواهشمند است اطلاع رسانی گردد.
با تشکر نجاتی
آخرین اخبار