مدیر جهاد کشاورزی بهار خبرداد:

توزیع بیش از ۵.۴ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در شهرستان بهار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: طی سه ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۱ لیتر سوخت میان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

توزیع بیش از ۵.۴ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هوشنگ کرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: طی سه ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۱ لیتر سوخت میان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان بهار توزیع شد.

وی گفت: از این میزان ۵ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۹۱۵ لیتر نفت گاز و ۳ هزار و ۱۳۶ لیتر نفت سفید بوده که ۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۳۵۰ لیتر نفت گاز به ماشین آلات، ۶۰۹ هزارو ۸۰۱  لیتر نفت گاز به مرغداری ها و ۱۴ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز به مراکز تولید آبزیان اختصاص یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی نیز اشاره داشت و گفت:  مرحله دوم طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان بهار در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه از ۲ هزار و ۹۰۷ تراکتور و کمباین موجود بر اساس سال تولید تاکنون در مرحله اول ۸۵۸ دستگاه و در مرحله دوم ۳۰۴ دستگاه و در سال جاری ۴۷ دستگاه شماره گذاری شده است، گفت: مابقی تراکتورهای مشمول طرح نیز در مراحل بعدی شماره گذاری خواهند شد.

انتهای پیام/ص.ف

توزیع سوخت بخش کشاورزی در شهرستان بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.