پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی صادرات محور در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: به واحدهای تولیدی صادرات محور استان اردبیل تسهیلات با سود 10 درصد پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل افزود: با توافقی که با مدیرعامل محترم بانک توسعه صادرات داشتیم مقرر شد مبلغ 300 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت جهت تامین سرمایه لازم برای احداث واحدهای صنعتی با قابلیت تولید محصولات صادراتی و همچنین تامین مالی سرمایه در گردش محصولات صادراتی با نرخ 14 درصد در اختیار استان اردبیل قرار گیرد.

وی از تقبل 4 درصد سود این تسهیلات توسط استانداری خبر داد و گفت: این تسهیلات با سود 10 درصد در اختیار صاحبان صنایع و تولیدات صادرات محور که در استان اردبیل مستقر شوند با کمترین تشریفات اعطاء خواهد شد.

بهنامجو با اشاره به این که اشتغال‌زایی در استان به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها است افزود: تمام تلاش و اهتمام ما توسعه و رشد اقتصادی استان است و این مهم تا مادامی که حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بعه طور عملی و مناسب محقق نشود مشاهده نخواهد شد که به همین منظور باید برنامه‌ریزی‌های منسجمی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ایجاد 20 هزار شغل در استان دور از انتظار نیست و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم تا پایان سال با تعامل و همکاری دستگاه‌ های مربوطه به تمای اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات با سود 10 درصد به واحدهای تولیدی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.