آمادگی سمن ها برای فرهنگ سازی مصرف آب و برق در اردبیل

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از اعلام آمادگی سازمان های مردم نهاد استان اردبیل برای آگاه سازی در ترویج فرهنگ مصرف درست آب و برق خبر داد.

شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: دستگاه های ذیربط برای مقابله با بحران آب و مصرف بهینه با سازمان های مردم نهاد همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد بصورت داوطلبانه برای آگاه سازی و مشارکت در ترویج فرهنگ مصرف درست آب و برق اعلام آمادگی می کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تاکید داشت: برای فرهنگ سازی و بهینه مصرف آب و برق باید دستگاه های متولی برنامه مدونی داشته باشند و بحران آب را جدی بگیرند و برای مبارزه و اصلاح الگوی مصرف برنامه ریزی و آگاه سازی های لازم را انجام دهند.
شفیعی در خصوص آگاه سازی حوزه کشاورزی توسط دستگاه ذیربط اشاره و افزود: سازمان جهاد کشاورزی باید برای اصلاح الگوی کشت در راستای مصرف بهینه آب آموزش های لازم را به کشاورزان انجام دهند تا در زمینه مصرف آب و صرفه جویی با اجرای شبکه های نوین آبیاری برای مقابله با بحران آب اقدامات اساسی را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ مصرف درست آب و برق در اردبیل

برچسب ها: فرهنگ سازی ، سمن ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.