دیری‌ها در حوزه دین و دین‌مداری دارای جایگاه ویژه‌ای هستند

فرماندار شهرستان دیر گفت: مردم شهرستان دیر در حوزه دین و دین‌مداری دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و توسعه فعالیت‌های دینی در شهرستان دیر حمایت می‌شود.

دیری‌ها در حوزه دین و دین‌مداری دارای جایگاه ویژه‌ای هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمزه اعتماد عصر چهارشنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: مردم شهرستان دیر در حوزه دین و دین‌مداری دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و در مناسبت‌های مختلف این موضوع را اثبات کرده‌اند.

فرماندار شهرستان دیر از آمادگی برای کمک به توسعه فعالیت‌های دینی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: سطح کیفی و کمی فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان ارتقا یابد.

ترویج سبک زندگی اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست به بیان اهداف، رسالت‌ها و ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و اظهار داشت: توسعه فرهنگ دینی، ترویج طرح‌های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از این جمله است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بیان کرد: تقویت روحیه انقلابی، اهتمام در تحقق منویات مقام معظم رهبری، فعالیت در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی را از جمله برنامه‌های سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.