وکیل دنیلز ترامپ را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به چالش کشید

وکیل استورمی دنیلز که گفته می‌شود روابط غیراخلاقی با رئیس جمهور آمریکا داشته با وعده شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ بار دیگر او را به چالش کشید.

وکیل دنیلز بار دیگر ترامپ را برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 به چالش کشیدبه گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به دنبال رسوایی اخلاقی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای روابط غیراخلاقی با استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن، مایکل اوناتی، وکیل دنیلز قصد دارد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور به چالش بکشد.

اوناتی اعلام کرد او ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، اما تنها در صورتی این کار را خواهد کرد که ترامپ به دنبال پیروزی مجدد در انتخابات باشد و هیچ کاندید دیگری که قادر به شکست او باشد در انتخابات حضور نداشته باشد.

روز گذشته وکیل دنیلز تصویر روی جلد روزنامه نیویورک دیلی نیوز را بر روی صفحه توییتر خود قرار داد که در آن تصویر ترامپ را در شمایل یک دلقک با تاجی ترک خورده نشان می‌دهد. اوناتی در پاسخ سوال یکی از کاربران توئیتر درباره اینکه قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را دارد یا خیر گفت که او چنین چیزی را غیرمحتمل نمی‌داند، اما تاکید کرد تنها در صورتی که ترامپ قصد انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور را داشته باشد و هیچ کاندید دیگری شانس پیروزی در انتخابات را نداشته باشد، وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

وکیل دنیلز در ادامه تاکید کرد من آنقدر عاشق کشور، ارزش‌ها و مردم خود هستم که نمی‌توانم کنار بایستم و شاهد نابودی آن‌ها باشم.

اوناتی همچنین هشدار داد کسانی که ادعا می‌کنند تنها سیاستمداران با تجربه از پس شکست ترامپ برمی‌آیند بهتر است به عقب برگردند و نگاهی به نتایج انتخابات سال ۲۰۱۶ بیاندازند. او توانست تمامی ۱۵ کاندید حاضر در انتخابات آن سال را شکست بدهد. اگر ما همان مسیر را دنبال کنیم و هوشیار نباشیم نباید خیلی از نتایج انتخابات تعجب کنیم. وکیل دنیلز بعدا به نیوزویک اعلام کرد که هنوز در خصوص اینکه واقعا قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را دارد، تصمیم نگرفته است. اوناتی درباره اینکه آیا واقعا فکر می‌کند می‌تواند ترامپ را در انتخابات شکست دهد گفت که کاملا او را در انتخابات ۲۰۲۰ شکست خواهد داد و این بدترین کابوس برای ترامپ خواهد بود.

دنیلز روابط غیراخلاقی خود با ترامپ را مربوط به سال ۲۰۰۶ زمانی که او ملانیا ترامپ را به عنوان همسر خود داشته، می‌داند. در ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۸ وال استریت ژورنال گزارش داد در اکتبر سال ۲۰۱۶ یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری، مایکل کوهن، وکیل ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق السکوت به دنیلز پرداخته است.

روز گذشته روزنامه آمریکایی نیویورک دیلی نیوز در شماره ویژه خود به مناسبت سالروز استقلال آمریکا با چاپ تصویری از  ترامپ در شمایل یک دلقک در صفحه نخست خود نوشت: دلقکی که نقش پادشاه را بازی می‌کند نمی‌تواند ارزش‌هایی را که این کشور ۲۴۲ سال پیش بر پایه آن‌ها بنا شده، نابود کند.

این روزنامه  چاپ شهر زادگاه ترامپ است و از منتقدان جدی او در دوران ریاست جمهوری‌اش بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار