عصرانه پلیس راه مازندران برای رانندگان مسیر جاده چالوس - کرج

پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها و سفر ایمن برای مسافران، جاده مرزن آباد- کرج را از ساعت ۱۷ امروز جمعه 15 تیرماه یکطرفه می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه روز دوشنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در باره  وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جاده چالوس امروز و دوشنبه ۱۸ تیرماه یکطرفه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار