حذف نیروهای لایق از مشکلات کشور

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حذف نیروهای لایق و انتصاب نیروهای نالایق علت اصلی مشکلات کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین  در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: اگر آدمی نالایق و ناتوان باشد درست است که او را کنار بگذارید اما اگر آدم توانمندی را ضعیف کردید و فرد نالایق را جایگزین او کردید طبق سفارش قرآن باید توبه کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: نباید عده ای به خاطر پاکدستی مجازات،  منزوی و برکنار شوند اما عده‌ای دیگر به دلیل همدستی با متخلفان و یا سکوت در مقابل تخلفات تشویق شوند و مورد حمایت قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: مشکلات معیشت،  گرانی و گرفتاری های جامعه به این مسائل مربوط است و نباید فکر کنیم که همه مشکلات به دشمن بر می گردد چرا که اگر چنین معضلاتی در کشور وجود نداشته باشد دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

امام جمعه قزوین افزود: در کشور یک مفسد اقتصادی دو تن سکه را خریداری و احتکار کرده است تا نبض اقتصاد جامعه را در دستان خود بگيرد و تعیین کننده معیشت مردم و قیمت کالاها در کشور باشد در این فضا باید از مدیران مطالبه کرد که چطور فضا را به این اندازه رها کرده اند که عده ای بدین گونه سواستفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی هشدار داد: اگر این وضعیت ادامه یابد مدیران نالایق را با پرونده های مفاسد آنان به مردم استان معرفی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز جهانی جمعیت گفت: پیش بینی کارشناسان این است که اگر برای افزایش جمعیت کاری نکنیم در سالیان بعد جمعیت ما به یک سوم کاهش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به مناسبت هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: حجاب فقط یک پوشش سطحی و چند تکه پارچه نیست بلکه حجاب نماد و نشان استقلال،  آزادگی و فرهنگ متعالی و عفاف و منش انسانی است.

وی اضافه کرد: امروز در کشورهای مدعی دموکراسی و جامعه غربی به حجاب شهروندان خود حساسیت نشان می دهند و این موضوع نشان می دهد که حجاب پرچم عزت و استقلال اسلام است که غربی ها توان تحمل آن را ندارند.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: سخنان قاطع آقای روحانی در مقابل آمریکا،  اروپایی ها و مواضع وی در برابر رژیم صهیونیستی بسیار عالی بود و اکر این سخنان از چندین سال پیش خطاب به آنها بیان شده بود امروز ما در حوزه اقتصادی و اقتدار بین المللی در شرایط بهتری قرار داشتیم.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار