گرامیداشت روز دهیار در اندیمشک

جلسه‌ی گرامیداشت روز دهیار با حضور رییس کمیسیون انرژی مجلس، شهردار، بخشدار و دهیاران اندیمشک برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هر دهیار خود یک شهردار است و دهیار موفق باید مردمش را خوب بشناسد و لایه های اجتماعی حوزه ی استحفاظی خود را شناسی و برای آنها برنامه ریزی کند.

وی افزود: دهیار باید جوانان روستا و ده را تشویق به رفتن به رشته های دانشگاهی موردنیاز همان منطقه دعوت کند و برای پروژه ها مردم را دخالت دهید.

امام جمعه اندیمشک بیان داشت:در امر آموزش ورود کنید و در مورد ناهنجاری هایی همچون تیراندازی اموزش فرهنگی بدهید.

فریدون حسنوند، رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت:هر کس بار سنگین امانت و مسئولیت را بر دوش می کشد یا مسئولانه ان را به سرانجام میرساند یا صادقانه از ان کنار می گیرد و می گوید از عهده ی من خارج است.

وی افزود: هرجایی که به پیشرفتی رسیده جز با وحدت نبوده است و ما در مقابل دشمن باید صف آرایی کنیم و نه در مقابل خودمان.

نماینده مروم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هرچه داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی است و هر گونه اعتراضات اجتماعی و انشقاق و رخنه را تشدید کردن در جهت براندازی نظام است.

وی چند پیشنهاد برای دهیاران داشت:هر روستا داشته ها و نداشته هایش را مشخص کند، فقط نباید به عمران پرداخت، بلکه به مسائل فرهنگی هنری و مذهبی باید هم توجه کرد، خود اشتغالی همچون صنایع دستی، پخت نان و ...را باید در روستاها ترویج دهیم، تلاش برای تثبیت علاقه به زادگاه و مهاجرت معکوس، همکاری و هماهنگی با مدیران شهرستان باشد.

حسنوند افزود: مقام معظم رهبری دستور اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ی ملی به توسعه و اشتغالزایی در روستاها را داده اند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اشتغال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.