دور دنیا با نوآوران؛

از فناوری که کارمندان پشت میز نشین را لاغر می‌کند تا آینه‌ای که به رایانه تبدیل می‌شود

محققان در سراسر جهان موفق به تولید نرم افزارهایی شد‌ اند که به کمک آن‌ها می‌توان زندگی بهتری داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که رشد و پیشرفت جوامع مختلف را به دنبال دارد که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از محصولات ساخته شده و اختراعات جهانی بپردازیم.

وسیله ای که از پشت میز شما را لاغر می‌کند

یک از معضلات پشت میز نشینی برای کارمندان تحرک نداشتن است و همین موضوع سبب چاق شدن آن‌ها می‌شود اما به تازگی یکی از مخترعان موفق به طراحی دوچرخه‌ای شده است که زیر میز کار تعبیه می‌شود و کارمندان با پدال زدن به وسیله آن می‌توانند چربی بسوزانند و تحرک داشته باشند همچنین این دوچرخه به نرم‌افزار‌های مختلف تلفن همراه متصل می‌شود که به کمک آن  کارمندان می‌توانند میزان کالری از دست رفته و چربی سوزانده شده را محاسبه کنند.

از آینه ای که تبدیل به رایانه می‌شود تا وسیله ای که به داد کارمندان می‌رسد

پنکه بدون پره تولید شد

همه ما پنکه‌ها را با پره دیده‌ایم و وجود همین پره‌ها است که سبب تولید باد می‌شود، اما یکی از محققان در ابتکاری جدید پنکه بدون پره طراحی کرده است، این پنکه هوا را به داخل می‌کشد و سپس آن را به بیرون منتقل می‌کند که همین موضوع سبب وزش باد می‌شود.

از آینه ای که تبدیل به رایانه می‌شود تا وسیله ای که به داد کارمندان می‌رسد

آینه‌ شگفت انگیز تولید شد

به تازگی آینه جدیدی تولید شده است که علاوه بر نشان دادن افراد دمای محیط را هم مشخص می‌کند و همچنین این قابلیت را دارد که تبدیل به رایانه هوشمندی شود که ایمیل‌های شخصی شما نشان می‌دهد و می‌توانید به کمک آن در اینترنت بچرخید و اخبار روز را بخوانید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار