امام جمعه ارومیه:

مردم و مسئولان باید از کالای ایرانی حمایت کنند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:برای حل مشکلات اقتصادی جامعه مردم و مسئولان باید از کالای ایرانی حمایت کنند.

مردم و مسئولان باید از کالای ایرانی حمایت کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهارداشت: دشمنان این مردم و نظام قصد دارند با افزایش فشار‌های اقتصادی، اتحاد مردم و مسئولان را از بین ببرند و از این طریق به نظام اسلام ضربه بزنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز از مسیر اقتصاد وارد شده است افزود: انتظاری که از دولتمردان داریم این است که در برابر یاوه‌گویان ایستادگی و مقاومت داشته باشند و با قدرت از منافع ملی مردم حمایت و دفاع کنند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد:ملت ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، دفاعی، اقتصادی و دیگر صحنه‌ها حاضر بوده‌اند و اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان داده‌اند و امروز نیز اعلام می‌کنیم همگی مطیع دستورات رهبری هستیم.

امام جمعه ارومیه اظهارداشت: بزرگ‌ترین نعمت برای ما این است که تمام عرصه‌های حکومتی و نظام توسط این مردم تعیین‌شده و مسئولان و مردم باید هوشیار باشند تا از تفرقه و نفاق جلوگیری کنند.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: ایجاد اختلاف به هر بهانه‌ای امری نادرست است و انسجام ملی و اتحاد مسلمانان باید حفظ شود تا به این ترتیب شاهد ناامیدی و نابودی دشمنان شویم.

وی در ادامه گفت: مردم و مسئولان باید آموزه‌های قرآنی را سرلوحه کار‌ها و برنامه‌های خود قرار دهند و از تدابیر قرآنی و دستورات خداوند متعال برای هدایت امور و گذر از موانع استفاده کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.