ماجرای دوپینگ بازیکن تیم ملی ایران چه بود؟

ساعتی پیش برخی از خبرگزاری‌های روسیه اعلام کردند آزمایش دوپینگ سعید عزت اللهی مثبت اعلام شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که سایت SM news روسیه ساعتی پیش اعلام کرده بود سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل استفاده از ماده ممنوعه و هورمونی "لوتئینه" به دوپینگ متهم شده است و گروه ضد دوپینگ فیفا در حال بررسی این موضوع از طریق بررسی نمونه آزمایش A. او هستند، اما لحظاتی پیش سایت اسپورت اکسپرس روسیه با انتشار گزارشی این پرونده را مختومه اعلام کرد.

ماجرای دوپینگ بازیکن تیم ملی ایران چه بود؟

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در گزارش سایت این روزنامه روسی آمده است:آزمایش دوپینگ از سعید عزت‌اللهی روز دوم ماه ژوئن (۱۲ خرداد) در شهر استانبول ترکیه و در چارچوب کنترل‌های خارج از رقابت‌ها گرفته شد. آزمایشگاه آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ (WADA) در شهر لوزان سوئیس نیز به فیفا اعلام کرد که در آزمایش سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نتیجه‌ای غیرمعمول به خاطر غلظت هورمون لوتئینه حاصل شده است با این حال آزمایش‌هایی برای تشخیص هورمون‌های گنادوتروپین آزاد کننده، ضد استروژنیک و مهار کننده آروماتاز ​​انجام شد که نتایج منفی به دنبال داشتند.

دپارتمان ضد دوپینگ فیفا نیز تحقیقاتی در این رابطه انجام داد و اعلام کرد در نهایت نتایج حاصل‌شده نباید به عنوان نتیجه نامطلوب از آنالیز‌ها برداشت شود.

بیشتر بخوانید:

سعید عزت اللهی در راه تیم‌های بزرگ اروپایی

صفحه اینستاگرامی سعید عزت الهی هک شد

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار