سردار سرتیپ پاسدار جوانی:

امروز امنیت صادرات نفت از غرب آسیا به اروپا مدیون ایران است

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی گفت: صادرات امن و راحت نفت از منطقه غرب آسیا به اروپا مدیون ایران است.

امروز امنیت صادرات نفت از غرب آسیا به اروپا مدیون ایران استسردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مواضع صریح و روشن رئیس جمهور در برابر تهدیدات نفتی دونالد ترامپ اظهار کرد: مواضع رئیس جمهور در راستای تأمین منافع ملی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا بوده است.

سردار جوانی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: پیام ما بسیار روشن است اگر بخواهند با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند به صورت نامشروع و قلدرمأبانه ملت ایران را از حقوق خود محروم کنند، ملت ایران نیز از ظرفیت‌ها و امکانات خود در جهت مقابله با هر آن کس که حقوق ملت ایران را زیر پا می‌گذارد استفاده خواهد کرد.

وی همچنین در رابطه با تمجید فرمانده نیروی قدس سپاه از سخنان شجاعانه رئیس جمهور کشور،بیان کرد: نامه سرلشکر سلیمانی در راستای تمجید و دفاع از تفکری است که به دنبال تأمین منافع ملت ایران و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های آمریکا بوده است.

سردار جوانی با اشاره به سابقه ایستادگی ملت ایران در مقابل ستمگری‌ها و رفتارهای خصمانه آمریکا تصریح کرد: ترامپ تصور می‌کند با محاصره ایران از طریق انواع فشارها و تحریم‌ها می‌تواند مقاومت ملت ایران را در هم بشکند و ملت ایران را وادار به تسلیم کند ولی او غافل از این است که توانمندی‌ها و قابلیت‌های ملت ایران برای مقابله با هر نوع تهدید بیشتر از آن چیزی است که ترامپ و هیأت حاکمه در کاخ سفید به ذهنشان خطور می‌کند.

وی با بیان اینکه سخنان روحانی مواضع ملت ایران و کل نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی بوده است، تاکید کرد:‌ بارها اعلام کردیم که اگر قرار بر ناامنی ایران باشد ناامنی به باقی کشورها نیز سرایت خواهد کرد.

سردار جوانی خاطر نشان کرد: غربی‌ها و کشورهای صنعتی موقعیت استراتژیک و نقش موثر ایران را در تأمین امنیت منطقه را به خوبی در نظر بگیرند و بدانند که اگر امروز به راحتی صادرات نفت از منطقه غرب آسیا به سمت کشورهای آنان انجام می‌شود ، جمهوری اسلامی نقش اصلی و تعیین کننده در برقراری این امنیت دارد که اگر بخواهند با شیطنت مانع برخورداری ملت ایران از حقوق خودشان شوند شکست خورده و متضرر خواهند شد و ملت ایران قطعا و یقیناً پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۵ تير ۱۳۹۷
مطمعنا ،اگر دانش ديپلماسي نداشته باشيم ،ولو حق هم با ما باشد ،شايد به ان نرسيم
آخرین اخبار