حمایت از جبهه مقاومت انقلاب اسلامی

امام جمعه موقت تبریز حمایت از جبهه مقاومت انقلاب اسلامی را در مقابل جبهه استکبار ضروری دانست.

تاکید امام جمعه موقت تبریز برحمایت از جبهه مقاومتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  آیت‌الله سید محمد تقی آل‌ هاشم امام جمعه موقت تبریز ،امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت : در این شرایط حساس تاکید امام جمعه موقت تبریز برحمایت از جبهه مقاومت که دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب و کشورمان متحد شده اند باید در حد توان به رزمندگان جبهه مقاومت کمک کنیم.


وی همچنین با اشاره به سالگرد به توپ بسته شدن مسجد گوهرشاد توسط رضاخان در سال 1314 خاطرنشان کرد : واقعه کشف حجاب و سرکوب خونین مردم مومن در مسجد گوهرشاد از جمله اقدامات رضاخان ملعون در دوران سلطنت خود بود.


خطیب نماز جمعه تبریز رعایت حجاب و عفاف را برای حفظ منزلت بانوان لازم و واجب دانست و ادامه داد : باید حرمت فضای عمومی تبریز شهر اولین‌ها از نظر عفاف و حجاب بیش از این رعایت شود و بانوان زندگانی حضرت زهرا(سلام الله علیها ) را برای خود الگو قرار دهند.


امام جمعه موقت تبریز روز قلم را گرامی داشت و گفت: قلمی که در خدمت ارزش‌ها باشد به اندازه ای با اهمیت است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن قسم خورده است.


وی افزود: اسلام و انقلاب اسلامی به قلم های سالم و پاک نیاز دارد چرا که مانند خون شهدا ارزشمند و تاثیرگذار است.


آیت الله آل هاشم در ادامه خطبه ها با تسلیت سالگرد شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) از مسلمانان خواست تا به سخنان و موعظه های آن حضرت بیش از پیش اهمیت داده و فرمایشات آن امام بزرگوار را در زندگی خود به کار بگیرند.


وی همچنین با اشاره به سالگرد درگذشت عالم جلیل القدر، آیت الله سید جواد خامنه‌ای در سال 1365 اضافه کرد : این انسان با تقوا پدر بزرگوار رهبر معظم انقلاب بود که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی محور و ملجأ مومنان در مشهد محسوب می شد.


امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اهمیت پرداخت مالیات گفت: مالیات وظیفه اجتماعی است و باید به صورت متعارف و عادلانه پرداخت شود.

 

انتهای پیام/

 

تاکید امام جمعه موقت تبریز برحمایت از جبهه مقاومت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار