تشییع پیکر پاک بسیجی شهید عابد گمشادزهی درشهرستان میرجاوه +عکس

پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید عابد گمشادزهی امروز با حضور مردم مرزدار میرجاوه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید عابد گمشادزهی امروز با حضور مردم  مرزدار  و شهید پرور شهرستان میرجاوه تشییع و به خاک سپرده شد

این بسیجی غیور هفته گذشته در دفاع از مرز در مقابل تروریست‌های تکفیری در نقطه صفر مرزی میرجاوه مجروح شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان به همرزمان شهیدش پیوست.

تشییع پیکر پاک بسیجی شهید عابد گمشادزهی درشهرستان میرجاوه +عکس

گفتنی است، شامگاه ۴ تیرماه یک تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تکفیری ـ. تروریستی از منطقه تهلاب میرجاوه (میل ۹۶) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

در درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست‌ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.

همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ع

تشییع پیکر شهید عابد گمشادزهی در میرجاوه

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۵ تير ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه دشمنان جمهوری اسلامی رو و کسانی رو که مانع تحقق آرمان های جمهوری اسلامی میشوند،باید حکومت ایران به یک حکومت اسلامی اصیل و ناب محمدی تبدیل بشه و فقط جمهوری اسلامی در شعار و نام باقی نماند
آخرین اخبار