آیت الله دری نجف آبادی:

با متخلفان جرائم اقتصادی برخورد قاطع شود

آیت الله دری نجف آبادی خواستار برخورد قاطع با متخلفان جرائم اقتصادی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرخواستار برخورد قاطع با متخلفان جرائم اقتصادی شد.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین خواستار رسیدگی و نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی شدو افزود: خیانت به این ملت خیانت به خون شهدا و انقلاب است.

وی در بخش دیگر خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به خروج آسان ارز از کشور و مسائل حاشیه‌ای که در کشور بوجود آمده است، گفت: تصمیمات دولتمردان و نظارت بر این امر می‌تواند کشور را از بحران موجود خارج کند.

کشور ایران کانون عزت و شرف چند هزار ساله

امام جمعه اراک با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به اتریش و سخنانش که اگر ایران نتواند از تنگه هرمز نفت صادر کند دیگران هم نمی‌توانند نفت صادر کنند، ادامه داد: کشور ایران کانون عزت و شرف چند هزار ساله ماست و ملت ما در برابر توطئه‌های دشمنان، هوشیار و آگاه هستند و با تمام اقتدار از کشور خود دفاع می‌کند.

وی به کمبود آب در کشور و استان مرکزی هم اشاره و تصریح کرد: باتوجه به کاهش نزولات آسمانی و کمبود آب و گرمای شدید هوا، بحران آب مهمترین مسئله‌ای است که با برنامه ریزی دقیق می‌توان آن را مدیریت کردو مردم نیز باید بحران آب را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.