اعزام زائران کرمانشاهی به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: زائرین کرمانشاهی طی روزهای 9، 10 و 11 مرداد از طریق فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حامد دارابی مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع از 27 تیرآغاز می شود و زائرین کرمانشاهی طی روزهای 9، 10 و 11 مرداد از طریق فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی گفت : امسال اعزام زائرین کرمانشاهی از طریق ایرلاین سعودی انجام می گیرد و ظرف چند روز آینده زمان دقیق پروازها را اعلام خواهیم کرد.

دارابی افزود : حجاج کرمانشاه 48 ساعت قبل از پرواز باید ساک های خود را تحویل بازرسی فرودگاه دهند و 4 ساعت قبل از پرواز نیز باید در فرودگاه حضور داشته باشند.

وی افزود: در بحث اسکان و تغذیه حجاج برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

حسین نجفی رئیس پلیس فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: پروازهای امسال حجاج از کرمانشاه تاخیری نخواهد داشت، لذا حجاج به موقع در فرودگاه حاضر باشند.

وی گفت: اگر مواد مخدر به هر میزانی از بار زائرین کشف شود، برای بار اول به یک تا پنج سال و برای بار دوم به پنج تا 15 سال حبس محکوم خواهند شد.

نجفی افزود : از آن جایی که در این موضوع آبروی نظام و وجه سیاسی کشور مطرح است، بازرسی های دقیق خواهیم داشت و سگ های موادیاب را بکار می گیریم.

وی افزود : همچنین به همراه داشتن برخی داروهایی که شبیه مواد مخدر هستند مانند "شیرین بیان" ممکن است باعث معطل شدن کاروان ها در هنگام بازرسی در عربستان شود که در این راستا بهتر است زائرین از به همراه داشتن اینگونه داروها خودداری کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع از 27 تیر

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار