مصدوم‌هایی که روی دست مانده شفر مانده اند

تعدادی زیادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال این روز ها دوران مصدومیت خود را پشت سر می گذارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال در حالی این روز ها زیر نظر شفر و مدیران باشگاه برای لیگ هجدهم آماده رقابت ها ی شود که در این میان برخی از بازیکنان تیم به دلیل مصدومیت نمی توانند آبی ها را همراهی کنند .

روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال که در یکی از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مصدوم شد و بازی اسپانیا و پرتغال را از دست داد هم اکنون در کلینیک استقلال مشغول به درمان است و به احتمال زیاد او حدود 2 ماه از میادین دور خواهد بود و بازی های ابتدایی استقلال را از دست می دهد.

فرشید اسماعیلی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در تمرینات تیمش از ناحیه شکم دچار مصدومیت شد این روز ها در کلینیک مشغول مداوای خود است تا هر چه سریعتر خود را به کادر فنی معرفی کند .تحتمالا اسماعیلی در همین روز ها به تمرینات آبی ها باز گردد.

به غیر از اسماعیلی و چشمی، بازیکنانی همچون مرتضی آقاخان، میثم تیموری، داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم در حال حاضر جزو مصدومان استقلال هستند.

میثم تیموری به دلیل پارگی رباط صلیبی باید تحت درمان قرار بگیرد و طبق درخواست شفر این بازیکن زیر نظر مربی بدنساز تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می گذارد .

مرتضی آقاخان هم که از ناحیه مچ پا آسیب دیدگی دارد این روز ها باید با حضور در کلینیک دوران درمان خود را پشت سر بگذارد .

بیشتر بخوانید:

با توجه به مصدمیتی که تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال دارند احتمالا برخی از آنها به بازی سوپر جام که قرار است 29 تیر ماه برگزار شود نرسند و این بازی را از دست می دهند.

انتهای پیام/

چند استقلالی بازی سوپر جام را از دست می دهند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار