ادامه محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

محدودیت‌ های ترافیکی تا روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رفت و آمد کامیون ‌ها و کامیونت ‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۷ تیر و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر در جاده هراز ممنوع است.

وی  با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است، افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت ‌های انتظامی و امدادی تا سه شنبه ۱۹ تیر از جاده ‌های کرج – چالوس، هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می ‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می ‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌ های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می ‌کند.

انتهای پیام/ م

اعمال محدودیت های ترافیکی تا روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه در جاده های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار