اجرای عملیات شبکه فیبر نوری در مرز چنگوله

مدیرکل ارتباطات و زیرساخت استان ایلام از آغاز عملیات اجرایی شبکه دسترسی اپراتور فیبر نوری منطقه مرز چنگوله (بازارچه مرزی) در شهر مهران خبر داد.

اجرای عملیات شبکه فیبر نوری در مرز چنگوله

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; رضا حسن بیگی مدیرکل ارتباطات و زیرساخت استان ایلام گفت: در راستای اجرای زیرساخت های ارتباطی بازارچه مرزی چنگوله در شهرستان مهران ، شرکت ارتباطات زیرساخت استان عملیات اجرایی فیبرنوری بطول 35 کیلومتر را در این منطقه آغاز کرد.
وی اعتبار هزینه شده در اجرای این پروژه را 210 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در صورت نبود موانع اجرایی این پروژه ظرف مدت سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
حسن بیگی به اجرای اتصال فیبر نوری در مرزچیلات شهرستان دهلران اشاره کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه با طول 45 کیلومتر و با اعتبار 270 میلیارد ریال از یک ماه گذشته آغاز شده است.
حسن بیگی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 31 درصد اعلام کرد و گفت: تا قبل از اربعین سال جاری این پروژه نیز تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین از اجرای عملیات 400 کیلومتر فیبر نوری با پیشرفت فیزیکی مناسب در این استان خبر داد و اضافه کرد: اجرای این پروژه تا پایان مهرماه سال جاری تکمیل می شود.
حسن بیگی تصریح کرد: این طرح با هدف توسعه و گسترش شبکه فیبرنوری در استان در 6 مسیر ایلام - مهران، مهران - بازارچه مرزی، مهران - دهلران، ایلام - ایوان، ایوان - گیلانغرب و ایلام - بدره در حال اجراست.

 

انتهای پیام/اس

 

 

مرز چنگوله به شبکه فیبر نوری وصل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.