افزایش سرعت طوفان در شمال سیستان و بلوچستان

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز سه شنبه سرعت باد در شمال سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد.

افزایش سرعت طوفان در شمال سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد، از سرعت باد در شمال استان کاسته شده و این شرایط تا روز سه شنبه پایدار خواهد بود و از روز سه شنبه مجدداً شاهد افزایش سرعت باد در برخی مناطق سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت در نواحی مرکزی و شمالی استان هوا تا ۲ درجه گرم‌تر خواهد شد و در نواحی جنوبی غبار محلی و گاهی وزش باد انتظار می‌رود همچنین در بعد از ظهر‌ها در ارتفاعات جنوبی افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق وجود دارد.

وی تصریح کرد: امروز دریای عمان در نواحی شرقی مواج پیش‌بینی می‌شود، که به شناور‌های کوچک توصیه می‌شود شرایط جوی را به خوبی بررسی کنند.

ملاشاهی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و دلگان با حداکثر دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر‌های استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

انتهای پیام/گ

 

آلودگی هوا در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار